Nieuwe Sponsor – Mies Steigerwerken

Met oprechte vreugde delen we het nieuws van een nieuw partnerschap: Mies Steigerwerken is onze nieuwste sponsor! Het is met grote blijdschap dat we ze verwelkomen als een gewaardeerde sponsor van onze club.

Mies Steigerwerken staat bekend om hun toewijding aan vakmanschap en veiligheid in de steigerbouw. Als een bedrijf dat lokale gemeenschappen en projecten ondersteunt, zijn we vereerd dat ze hebben gekozen om onze club te ondersteunen.

Onze oprechte dank gaat uit naar Mies Steigerwerken voor hun vertrouwen in onze club en hun betrokkenheid bij de groei van onze club.

We nodigen iedereen uit om Mies Steigerwerken te leren kennen, niet alleen als sponsor, maar ook als een professioneel bedrijf met een sterke lokale verbinding.

Laten we samen Mies Steigerwerken verwelkomen als onze nieuwe sponsor en streven naar een nog succesvollere toekomst voor onze club.