Nieuwe Sponsor – Rob Verhoeven Steigerbouw

Beste leden,

Met oprechte enthousiasme presenteren wij ons nieuwste partnerschap: We zijn verheugd om Rob Verhoeven Steigerbouw als onze nieuwste sponsor te verwelkomen! Dit bedrijf gevestigd in Goirle versterkt onze club met hun expertise in de steigerbouw.

Onze oprechte waardering gaat uit naar Rob Verhoeven Steigerbouw voor hun vertrouwen in onze club en hun betrokkenheid bij de groei van onze club. Hun vastberadenheid om kwaliteit te leveren en positieve impact te creëren, is indrukwekkend.

We nodigen iedereen van harte uit om Rob Verhoeven Steigerbouw te leren kennen, niet alleen als sponsor, maar ook als een professioneel bedrijf met sterke lokale wortels.

Samen met Rob Verhoeven Steigerbouw streven we naar een nog succesvollere toekomst voor onze club en gemeenschap. Van harte welkom!

Anno 1970