Nieuwe Sponsor – Jasmine Garden

Met groot enthousiasme willen we onze nieuwste sponsor aankondigen: Jasmine Garden! We zijn verheugd om dit geweldige Chinese restaurant uit Oirschot als partner van onze club te verwelkomen.

Jasmine Garden staat bekend om haar heerlijke Chinese gerechten en warme gastvrijheid. Als een lokaal restaurant vinden ze betrokkenheid bij de regio uiterst belangrijk, en daarom zijn we vereerd dat ze ervoor hebben gekozen om onze club te ondersteunen.

We willen Jasmine Garden van harte bedanken voor hun vertrouwen en toewijding aan onze club en de regio. Hun passie voor het bieden van uitstekend eten en een gastvrije sfeer is bewonderenswaardig.

We roepen iedereen op om Jasmine Garden te bezoeken, niet alleen als sponsor, maar ook om te genieten van een heerlijke Chinese culinaire ervaring. Het is een kans om te proeven en te genieten van de smaken van de Chinese keuken.

Nogmaals, een warm welkom aan Jasmine Garden als onze nieuwe sponsor. Laten we samen bouwen aan een succesvolle toekomst voor onze club!