Nieuwe Sponsor – Elektrotechniek Boxtel

Met trots willen we onze nieuwe sponsor aankondigen: Elektrotechniek Boxtel! We zijn verheugd om hen als partner van onze club te verwelkomen.

Elektrotechniek Boxtel is een startend en nieuw bedrijf dat zich richt op elektrische installaties, onderhoud en service. Hoewel ze nog maar net zijn begonnen, hebben ze een sterke passie voor hun vak en streven ze ernaar om uit te groeien.

Deze nieuwe samenwerking betekent niet alleen dat Elektrotechniek Boxtel ons financieel ondersteunt, maar het biedt ook geweldige mogelijkheden voor beide partijen. We zijn verheugd om samen te werken en elkaar te versterken in onze groei en ontwikkeling.

We willen Elektrotechniek Boxtel hartelijk bedanken voor hun vertrouwen en betrokkenheid bij onze club. We geloven in hun potentieel en kijken ernaar uit om samen te groeien en succesvol te worden.

We moedigen iedereen aan om Elektrotechniek Boxtel te ondersteunen, niet alleen als sponsor, maar ook als een betrouwbaar bedrijf voor elektrische diensten.

Nogmaals, een warm welkom aan Elektrotechniek Boxtel als onze nieuwe sponsor. Laten we samen bouwen aan een succesvolle toekomst voor onze club!