LSV Update – Nacht van de vluchteling

Beste leden en supporters,

We kijken met trots terug op een bijzondere ervaring die we recent hebben gehad als club. Op 17 juni waren we een rustpunt voor de deelnemers van de Nacht van de Vluchteling, een sponsorloop die geld inzamelt voor een goed doel. Het was een drukke en mooie avond waarop we als club een waardevolle bijdrage hebben geleverd aan dit evenement.

De Nacht van de Vluchteling is een jaarlijks terugkerend evenement dat bewustwording vergroot en steun biedt aan vluchtelingen wereldwijd. Tijdens deze sponsorloop leggen deelnemers een lange afstand af gedurende de nacht om geld in te zamelen voor noodhulp, opvang en onderwijs voor mensen die gedwongen zijn hun thuisland te verlaten.

Als club hebben we ons ingezet om een gastvrije rustplaats te bieden aan de deelnemers van de Nacht van de Vluchteling. Met open armen hebben we hen verwelkomd en voorzien van de nodige faciliteiten en ondersteuning om even op adem te komen tijdens hun uitdagende tocht.

Dankzij de inzet en steun van onze vrijwilligers hebben we een comfortabele omgeving kunnen creëren voor de deelnemers. We hebben gezorgd voor verfrissingen, snacks en aanmoediging om hen te helpen herstellen en weer op weg te gaan. Dit toont de ware gastvrijheid die onze club kenmerkt.

We willen graag onze waardering uitspreken aan iedereen die heeft bijgedragen aan het succes van ons rustpunt tijdens de Nacht van de Vluchteling. Of je nu hebt geholpen bij de voorbereidingen, eten en drinken hebt gedoneerd, of deelnemers hebt aangemoedigd, jullie inzet heeft het verschil gemaakt. Samen hebben we laten zien dat we als club een ondersteunend en hartelijk thuis bieden, zowel op als buiten het voetbalveld.

We zijn dankbaar dat we deel uitmaken van zo’n hechte gemeenschap die zich inzet voor belangrijke initiatieven.