LSV Update – Teams & Transfers

Beste leden,

We hebben fantastisch nieuws om met jullie te delen! Onze club heeft de afgelopen periode een enorme groei doorgemaakt en we zijn verheugd om aan te kondigen dat we nu maar liefst 5 teams hebben ingeschreven, waaronder ons gloednieuwe dames elftal! Dat is een groei van twee teams.

De laatste overschrijvingsperiode was werkelijk een stormloop naar de club, waarbij we getuige waren van een ongelooflijke toestroom van spelers en speelsters die onze teams wilden versterken. Het was echt geweldig om te zien hoeveel enthousiasme er was, met spelers die tot het laatste uur naar onze club kwamen om zich over te schrijven, slechts één uur voor de deadline!

Deze enorme groei is een duidelijke weerspiegeling van het harde werk en de toewijding van onze leden, trainers en het bestuur. We zijn ontzettend trots op wat we samen hebben bereikt en kijken uit naar de toekomst vol spannende uitdagingen en successen.

Met de toevoeging van ons dames elftal creëren we een inclusieve omgeving waarin iedereen de kans krijgt om van voetbal te genieten en zijn/haar vaardigheden te ontwikkelen. We zijn ervan overtuigd dat ons dames elftal een geweldige aanvulling zal zijn op onze club en we kunnen niet wachten om te zien hoe ze schitteren op het veld!

We willen graag onze dank uitspreken aan alle nieuwe leden die zich hebben aangesloten bij onze club, evenals aan de bestaande leden die zich blijven inzetten voor ons succes. Samen vormen we een hechte gemeenschap.

Laten we dit geweldige nieuws vieren en uitkijken naar een veelbelovend nieuw seizoen vol passie, teamwork en plezier!

Sportieve groeten,

Anno 1970