LSV Sluit deal met sport en meer

Vandaag is wederom een dag met goed nieuws! We zijn verheugd om aan te kondigen dat we een nieuwe samenwerking zijn aangegaan met Sport en Meer als onze officiële leverancier voor sportkleding en sportmaterialen.

Voordat we ingaan op deze nieuwe samenwerking, willen we graag een moment nemen om onze vorige leverancier, Brabant Sports, te bedanken voor de fijne samenwerking en de uitstekende service die ze ons hebben geboden. Brabant Sports heeft ons vele jaren voorzien van kwalitatieve sportkleding en benodigdheden, en we zijn dankbaar voor hun bijdrage aan onze club.

Met het oog op de toekomst zijn we erg enthousiast over de mogelijkheden die de samenwerking met Sport en Meer met zich meebrengt. Zo zal er een speciale webshop zal worden gelanceerd waarop je volgend seizoen LSV-sportkleding kunt kopen! Dit betekent dat je kleding, trainingskleding en andere benodigdheden kunt bestellen, allemaal met het LSV-logo erop.

We willen Sport en Meer van harte verwelkomen als onze nieuwe sportkleding en sportmaterialen leverancier en we kijken uit naar een succesvolle samenwerking.

Sportieve groeten,