Ter nagedachtenis van: Jan Fisher

Met verdriet delen we het nieuws van het overlijden van Jan Fisher eerder deze week.

Bij de oprichting van LSV in 1970 was Jan een speler bij Essche Boys en maakte deel uit van hun eerste elftal.

In 1971 sloot Jan zich aan bij LSV. Als aanvallende middenvelder was hij een krachtige speler van wie het lastig was de bal te onderscheppen. Zijn kopballen waren loepzuiver voor het doel, waardoor hij talloze doelpunten op zijn naam schreef. Ook vrije trappen waren in goede handen bij Jan, dankzij zijn krachtige en precieze schoten die vaak succesvol waren.

Naast zijn voetbalcarrière nam Jan een jaar later plaats in het bestuur, waar hij jarenlang de rol van penningmeester vervulde. Klussen in de kantine, zoals het installeren van verwarming, vertrouwden we met gemak aan Jan toe.

Jan zal altijd in onze gedachten blijven als een eerlijke en hardwerkende voetballer en bestuurslid.

Ook Jan’s kinderen, Jan jr en Marcel, sloten zich later aan bij LSV.

Namens het bestuur, alle leden en oud-leden, willen we Nelly en de familie sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Anno 1970