Activiteiten planning 2e seizoenshelft

Dit jaar zijn we sprankelend van start gegaan met het LSV Indoor Toernooi, gevolgd door een vernieuwde Nieuwjaarsreceptie. Maar dat is nog niet alles! Onze evenementencommissie heeft samengezeten om te plannen wat we voor jullie in petto hebben voor de tweede helft van dit seizoen. We delen graag onze plannen met jullie en hopen dat jullie er net zo enthousiast over zijn als wij. We zien graag velen van jullie tijdens deze activiteiten!

Vrijdag 27 januari – Koppel Darttoernooi

Ons volgende evenement is het Koppel Darttoernooi. Het lijkt wel alsof de tijd vliegt, want het is alweer even geleden sinds ons laatste darttoernooi. Dit keer wordt het toernooi georganiseerd door Maikel van den Heuvel en Ad Schelle. Maikel helpt ook dit jaar weer mee, en hij krijgt ondersteuning van Ricardo Verheijden om er een geweldige dag van te maken. Het darttoernooi vindt plaats aanstaande vrijdag. Voor slechts 10 euro kun je deelnemen aan het toernooi. We willen graag rond half 8 beginnen vanwege de verwachte drukte, dus vragen we iedereen om rond 7 uur aanwezig te zijn. Koppels worden ter plekke samengesteld, en natuurlijk is er een mooie prijs voor het winnende koppel.

Maart 2023 – LSV Bingo & Quiz

In maart willen we iets ouds in een nieuw jasje steken: de LSV Bingo & Quiz. Deze avond is bedoeld voor onze leden en sponsoren. We hopen op een goede opkomst van sponsoren om de band met onze club te versterken. De avond begint met een leuke quiz, waarbij sommige vragen over de clubgeschiedenis gaan. De rest van de vragen houden we nog even geheim tot de avond zelf. Na de quiz volgt de bingo, waarbij uiteraard mooie prijzen te winnen zijn.

LSV Zeskamp

Aan het einde van dit seizoen staat er een zeskamp op de planning. De exacte datum maken we later deze week bekend. Zeskampen zijn niet nieuw voor LSV, enkele jaren geleden hebben we ze al succesvol georganiseerd. Dit keer pakken we groter en leuker uit, om het sportjaar in stijl af te sluiten. We kunnen alvast verklappen dat je een team van 6 tot 8 personen nodig hebt, dus begin maar vast met bellen en stel je team samen voordat je je inschrijft. Zorg ervoor dat je team klaar staat om deel te nemen aan dit spetterende evenement!