LSV Update – Save the dates

Beste leden,

We willen graag een aantal belangrijke datums met jullie delen die jullie in jullie agenda moeten noteren.

Noteer allereerst donderdag 16 november van 20:15 tot 22:00 in jullie agenda’s, want dan vindt onze algemene ledenvergadering plaats. Het is een kans om bij te praten, de laatste ontwikkelingen binnen onze vereniging te bespreken en jullie stem te laten horen. Na de vergadering nodigen we jullie ook graag uit om nog even gezellig samen te zijn onder het genot van een drankje.

En dat is nog niet alles! Onze nieuwjaarsreceptie en indoorsoccer toernooi staat gepland voor 6 januari. We zullen jullie op een later tijdstip informeren over de exacte tijd, maar zorg ervoor dat je deze datum alvast reserveert in je agenda.

We kijken ernaar uit om jullie op deze evenementen te zien en samen mooie momenten te delen. Verdere details zullen binnenkort volgen, dus houd je e-mail in de gaten.

Fijne feestdagen en tot snel!

Met vriendelijke groet,

Het LSV bestuur