LSV Update – Stem op LSV bij de Rabobank Club Actie

Beste leden en supporters,

We willen jullie allemaal vragen om onze club te steunen bij de Rabobank Club Support actie. Het geld dat we hiermee verzamelen, willen we gebruiken om ons sportcomplex duurzamer te maken. De afgelopen tijd hebben we allemaal gezien dat de prijzen spontaan de pan kunnen uitrijzen. Hier zijn we de afgelopen keer gelukkig goed doorheen gekomen, maar dat wil niet zeggen dat dit in de toekomst weer zo makkelijk zal gaan. We willen meer zekerheid voor iedereen om onze club draaiende te houden in de toekomst.

Het verduurzamen van ons sportcomplex is van groot belang. Niet alleen zorgt het voor een groenere toekomst, maar het zal ons ook helpen om onze operationele kosten onder controle te houden. Op die manier kunnen we meer investeren in de training, coaching, en faciliteiten voor al onze leden!

Hoe kunnen jullie helpen? Het is eigenlijk heel simpel. Als je een rekening hebt bij de Rabobank, kun je stemmen op onze club tijdens de Rabobank Club Support actie. Elke stem telt en brengt ons een stap dichter bij ons doel. Het geld dat we verzamelen, zal worden gebruikt voor duurzame initiatieven zoals energiezuinige verlichting, isolatie en waterbesparende maatregelen op ons sportcomplex.

Laten we samenwerken en gaan voor een duurzamere toekomst voor onze club en onze gemeenschap. Jullie steun maakt echt het verschil! Dus, wanneer de Rabobank Club Support actie van start gaat, vergeet dan niet om op onze club te stemmen en moedig ook je vrienden en familie aan om hetzelfde te doen. Samen kunnen we onze doelen realiseren en onze club naar nieuwe hoogten tillen.

Bedankt voor jullie betrokkenheid en support. Alleen samen kunnen we er iets moois van maken!

Het LSV bestuur