LSV Transfer: Niek van Weerdenburg

• Spelinzicht
  • Coaching
  • Winnaarsmentaliteit

De trainer is een goede vriend van mij. Terwijl ik in België was, zijn we ooit een soort informele weddenschap aangegaan. De deal was dat als hij ooit hoofdtrainer zou worden, ik hem zou helpen met zijn trainerschap. Tot mijn verrassing gebeurde dit veel sneller dan ik had verwacht, namelijk bij LSV.

Natuurlijk, een belofte moet worden nagekomen, dus heb ik mijn tijd in België aan de kant gezet en me gehuld in het blauw-geel van LSV. Wat mij tot nu toe aanspreekt bij LSV is de hartelijke sfeer van een kleine club, zoals ik die heb ervaren tijdens de nieuwjaarsborrel. Ik heb vaker voor kleinere clubs gespeeld en dit spreekt me dan ook enorm aan. Een warm welkom voorspelt vaak een krachtig seizoen! Dank aan het bestuur en alle leden hiervoor!

Persoonlijk hoop ik op een seizoen waarin zowel LSV-leden als de trouwe supporters kunnen genieten van overwinningen en waarin we samen een hecht team vormen dat meedingt naar een prijs. Mijn doel voor het eerste jaar is duidelijk: promotie en een plek in de top 3.

Anno 1970