LSV Transfer: Sander Heesakkers

• Snel
  • Loopvermogen
  • Linkerbeen

Mijn naam is Sander Heesakkers, en mijn voetbalreis begon bij LSV in de F-jeugd. Na 1,5 jaar maakte ik de overstap naar ODC, nadat ik op dat moment bij de profclubs buiten de boot viel, kreeg ik het advies om op een iets hoger niveau te gaan spelen. Vanaf het seizoen 2007-2008 speelde ik voor PSV in de D1, en daarna doorliep ik de volledige jeugdopleiding. In 2013 tekende ik een contract bij PSV en speelde nog drie seizoenen bij Jong PSV (51 wedstrijden). Gedurende die tijd mocht ik ook jeugdinterlands spelen voor Oranje onder 18 en 19.

Vervolgens heb ik bij clubs als Dessel Sport, Geldrop, Kozakken Boys en FC Eindhoven AV gespeeld. De laatste jaren heb ik het voetballen op een lager pitje gezet vanwege mijn studie aan de Universiteit van Maastricht. Naast voetballen, geniet ik van leuke momenten met vrienden, sporten en lekker eten.

Ik kom nu terug naar LSV, waar mijn voetbalavontuur begon. Door mijn studie kan ik op dit moment niet hoger spelen, maar bij LSV zie ik de kans om mijn plezier in het spel weer op te pakken en wekelijks lekker te voetballen.